onsdag 31 augusti 2011

Ännu en dag..






Lite bilder först på allt möjligt..

Hjärtan av olika ursprung har jag alltid älskat. Att hitta ett löv eller kanske spindelnät som ser ut som ett hjärta, det gör mig glad!
Hästen fick jag av min förra chef igår, det uppskattade jag verkligen! Den är väldigt fin och jag ska bara hitta det perfekta stället att ställa den på.

Tja... Kakan/bakelsen talar ju för sig själv.. Hihihi... Mycket god vill jag lova!

Min underbara prins som jag sitter och tittar på just nu medans Leon mockar åt mig. Skulle ha hjälpt till om inte dagen idag är en ganska öm och jobbig dag.. Har antagligen överansträngt mig något men samtidigt känns det som jag måste prova och våga vara uppe en hel dag utan bakslag...
Inte lätt att återgå till jobbet om jag inte klarar av en heldag på benen..
Men imorgon får jag ta det lite lugnt igen och vila...

//Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar