fredag 2 september 2011

Fredag idag!



Igår var vi på Max. Vi satt ute och det var så härligt väder, känner att man kanske får passa på när det bjuds på.
Denna slöisen verkar alla barnen vilja ha som råntjuv!!!
Vi hade ett nästan orört paket på bordet och när jag skulle lägga undan det så var det bara hälften kvar i paketet.....  :o/



Maten är inte bättre på andra sidan Reddan!!! Men oj, vad han kämpade tappert!! <3




Naglarna innan jag fixade till dem...


Naglarna efter jag var klar.. Men jag var tvungen att ta en hand i taget då jag inte klarar av att sitta för länge. Men nu är båda klara och jag ska få vara så här fin fram tills på Söndag!!
 Måndag hoppas jag att jag ska få komma tillbax till jobbet efter denna veckan som sjukskriven pga operationen!

Idag är dagen då jag ska sätta mig själv på prov... jag och min älskling firade 10 år som gifta igår ich jag har sedan innan operationen bokat en suite i Helsingborg! Jacuzzi vin och hela köret.. Ja jag antar att jag får serva min älskling som både kommer stå för drikandet och badandet. Känns lite surt men samtidigt ser jag fram emot egentid med honom som vi kanske inte får här hemma så lätt med 3 underbara gryn som har massa på gång !!

// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar