onsdag 10 augusti 2011

Sista dagen..

Idag är sista dagen jag är hemma. Imorgon börjar allvaret igen!!
Jag har som jag sakt tidigare mixade känslor.... jag vill för det är så himla skoj och jag gillar verkligen alla på jobbet men samtidigt vill jag inte för jag skulle vilja ha mer semester.. Nu är det ju ett helt år tills nästa semester. Och då kommer ju det som skrämmer mig, tänk om jag inte har något jobb om ett år...
Denna tjänsten är ju ett vikariat och det tar slut sista November!!!
Det finns ju alltid en chans att det blir förlängt men det är jobbigt att inte veta säkert då jag verkligen trivs på jobbet. Tänk om detta jobbet tar slut och jag får ett annat men inte trivs så bra som jag gör nu???

Så idag är jag slööö.... jag ska slappa och mamma ska hjälpa mig rensa i frysen så allt som aldrig kommer att användas ska bort! :)

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar