onsdag 24 augusti 2011

Länge sedan nu..

Ja det är ju precis som överskriften säger... Jag skäms nästan när jag tänker på hur länge sedan jag var in här och skrev...
Så nu ska jag ta igen det genom en sammanfattning! :-D
I helgen var jag ganska hängig... Men vi bestämde oss ändå för att ta en snabb tur till Ullared. Det var skoj och jag gillade framförallt den outlet skobutiken... herrejisses vad många snygga skor det fanns...
Sen på söndagen kände jag mig trött och ganska nere.men efter middag så ringer Henrik hem och frågar om vi ska mötas upp nere på stan... Jay Smith skulle spela..
Amanda och Hanna ääälskar honom så visst.. Jag skulle bara riva igenom garderoben för att hitta nått att sätta på mig. Men det är inte lätt när man inte känner för att dra ner på stan... Tillslut hittade jag lite "paltor" som jag slängde på mig och så ut på toa en snabbis för att sminka mitt trötta ansikte..
Det var trevligt nere på stan och Jay var kanon live!
Men jag mådde inge bra och magen körde på mig så hela måndagen var jag liggande.. Vilket jag avskyr för det känns som man sätter sina jobbarkompisar i kläm.
Men jag började piggna till framåt eftermiddagen då hade jag sovit mig igenom rätt mycket av dagen..
Så på kvällen blev det stallet, Henrik och barnen fixade medans jag och Reddan skrittade i pad.
Sen på Tisdagen så var det jobbdag som vanligt och nu är vi här... Onsdagskväll/natt.
Så nu ska jag sova lite för imorgon är det jobb igen och sen är det helg!! :-P
Bjuder på lite bilder från i söndags till ikväll..
Sov gott

// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar