onsdag 3 augusti 2011

Så ofattbart maktlös!

Igår när jag satt vid datorn så kom det upp ett inlägg ang. en häst som var bortsprungen... Sånt värker verkligen i ens hjärta!
Så idag har jag varit med och hjälpt till med sökandet.
Alla som har djur stora som små kan säkert känna maktlösheten och olusten i att inte veta hur var och om ens det sanade djuret är vid livet.
Jag själv får gåshud bara av att tänka på hur jag skulle må ifall min älskade prins Red försvann från mig.
Hennes 3åring har nu varit borta sedan i måndags och ingen har sett honom... :(
Så nu ska jag bara fixa med lite mat och fixa mig sedan ikväll bär det ut i skogarna igen för att leta igen... Man hoppas ju på en lycklig ände men ju längre tiden går så blir det ju mindre och mindre troligt och det smärtar nog mest just nu...

Vi har idag varit ca ett tiotal som gått runt i skogarna och runt mossen.. även flygen från Feringe har lovat hålla ögonen öppna då de dragit upp segelflygen...

Nu ska jag blundda 2 sek sedan bär det av ut igen för jag kan inte bara sitta här och veta att hennes häst är skadad eller sitter fast någon stans...
// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar