måndag 29 augusti 2011

Underbara barn!

Idag var det svårt att vakna.
Jag vaknade inatt av att jag behövde besöka helighuset... detta var ingen behaglig upplevelse vilket resulterade i att jag fick ropa på Henrik som kom med spyspannen..
Jag har mått kymmit hela dagen efter detta och i morse när Henrik åkte till jobbet blev jag själv med barnen och jag klarade inte ens av att komma ur sängen..
Hanna blev lite ledsen jämte mig när pappa fick för btåttom till jobbet och missade att säja hejdå...

Så Amanda fick komma till undsättning och peppa lilla hönan så hon kom upp och fick kläder på sig.
Amanda gick sedan till dagis och lämnade Hanna som verkade uppriktigt glad att gå till dagis även utan mamma.

Jag somnade om när alla var iväg på sina håll och vaknade när det ringde, det var ffrån jobbet och jag kan inte ens börja beskriva hur glad jag är för mitt jobb och mina jobbarkompisar.
De ville höra hur jag mådde och hur jag skulle göra denna veckan och efter lite prat fram och tillbax så kom vi fram till att det antagligen var bäst att jag var hemma denna veckan då jag behöber vila och få igång magen ordentligt innan jag sitter och går och står en hel dag.

Det känns jobbigt för jag vill ju inte vara hemma utan där och hjälpa till på jobbet, det är även jättejobbigt att inte kunna rida med Reddan!!!
Herregud vad jag saknar det och min prins... Torsdags var sist jag såg honom och Blackan!! :'(
Men jagvet inte om jag klarar sitta i bilen ännu och kanske klarar jag det men inte vara i stallet de timmarna det tar innan jag ska sitta i bilen hem igen så jag får snällt vänta hemma medans min underbara älskling åker ut och fixar med dem!! <3


Nu ska jag vila en stund igen, hörs senare..

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar