lördag 13 augusti 2011

Släktträff....

Ja, vad kan man säga om det?
Jag har aldrig varit mycket för detta men det är nog för att mina föräldrar inte heller varit det.
Men det är Henriks släkt... ja, alltså mycket för släktträffar och träffas i mindre grupper som typ kusinträffar, syskonträffar..
Jag är igentligen lite avis och ganska fachinerad av hur de kan hålla igång dessa träffar...
Det är ju en del planering som ligger bakom dessa lite större träffarna och jag vet inte om jag skulle orka till slutet med organisationen och allt som ligger bakom.
Tur är väl då att det finns de som orkar och vill få till dessa träffar.
Så ikväll blir det släkten för hela slanten! :)
Men vad ska då ätas?
Alla tar med sitt eget.... Ska man ha grillat? Pastasallad? eller vad?


Man får ju hoppas på att vädret håller i sig , just nu är det kanonfint och lagom varmt.
Denna bilden tog jag igår när vi körde från stan. Tyckte den var fin med en alldeles blå himmel och små mörka moln som gradvis försvinner för att göra plats åt en skinande sol!!

1 kommentar: