söndag 7 augusti 2011

Men detta går ju inte...

Söndag idag då, jag vaknar till att regnet öser ner och det enda jag kan tänka på är att mina gryn går ute...
Visst visst... de smälter inte av regnet men de blir ju blöta :( Nu vet jag ju att vare sig Blacky eller Reddan bryr sig om ifall det regnar, bara jag som gör det!!
Men nu är jag ju ändå uppe och kan inte somna om. Något trist då detta är sista dagen innan jobbet som jag skulle kunna sova, kan ju alltid prova sova på soffan....

Kanske skulle gå ner och slänga in en maskin tvätt, eller inte just nu. ;)
Skulle vara smidigt att bara slänga ut det på alltanen och hälla på lite tvättmedel. . . . kunde ju kanske gått ut och stampat lite i det ibland så det löddrade till sig?
Nä, ner och fixa i tvätten och sedan ska jag skriva ut lite brev för min kursstart.
Tror första kursdelen ska börja i september, manikyr. Sedan får vi se vad som kommer efter det, kursdeltagarna kan välja på gelé eller akryl som sitt första material.
Herregud vad spännande det ska bli, jag har ändå jobbat med naglar sedan -06 och ändå blir jag lika spänd av förväntan inför nya utb. hur eleverna ska vara.... har de svårt eller lätt för det..

Nehe.. mycket att göra nu helt plötsligt så tills nästa gång, fortsätt sov!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar