söndag 7 augusti 2011

Läst på fejjan!!

En döende mormor säger till sitt barnbarn:
Jag vill att du ärver min gård, min villa, min traktor, herrgård och alla mina djur samt 22 miljoner.
-WooW utbrast barnbarnet, tack mormor, jag visste inte att du hade en gård och all denna rikedom. Vart ligger gården?
Mormor svarade med sitt sista andetag .....
- På Facebook ...!!!


I morgon bär det av till det nya jobbet åååå va kul det ska bli:)

Jag är bäst..!
Om inte du är bättre förstås?? ;-)


Vilken fin kväll det blev, jag och Lars tagit en promenad med Diba. Imorgon ska vi hämta Harry :)

Går igenom gamla bilder. :)

Börja på nya jobbet imorgon då:) tack semester den va väl behövlig vi ses som ett år:)

Och med det facebook inlägget från en av mina vänner så kan jag inte annat än hålla med!!
Semestern har varit bra och jag längtar efter en återträff nästa år igen!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar