fredag 19 augusti 2011

Lite sur nu då!!

Idag skulle ju jag och tjejerna åka in till stan för det år ju lite ståhejj när det är Ljungbydagarna...
Men idag när jag vaknade så var näsan tebbt och ögonen svullna sen lite feber på det så var jag ganska mör vill jag lova!
Trodde nästan att det skulle bli något sånt av min värk jag haft i kroppen nu den senaste veckan.. Har gått på ren vilja på jobbet!
Men blev ändå besviken när jag var dålig idag, ringde min älskling som fick ta vård av barn idag.
Nu är det han som är i stan med.dem och jag sitter här hemma med mitt snurriga huvud och orkar inte röra mig värst mycket...
Ikväll ska gubbe ut med en kompis så jag får nog ta och krypa ner i soffans ena hörna för att kolla lite film då.
Jag skulle försöka mig på att göra en liten tårta oxå till kaffet i efm. En tårta i all enkelhet. Botten av digestivekex och ett chokladtryffel lager på det chokladmousse och grädde... Borde inte vara allt för invecklat för mig tror jag...
Å... Andra sidan brukar jag ju aldrig baka når mitt huvud snurrar..
Avslutar denna lilla sessionen med en hitta min mamma drog på fejjan..
Mannen: jag fattar inte varför jag gifte mig med dig... Jag kunde lika gärna gift mig.med FAN själv!
Frun: man får inte gifta sig med så nära.släktingar!!
Hahahahahahahaha... Faktiskt bra den!!!

// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Jaha, ja, de blev inget Ljungby för dej då <3 va ju synn, krya på dej, kram

    SvaraRadera