fredag 19 augusti 2011

Helg nu då!

Ja, nu var min första hela arbetsvecka klar..
Vad det känns i kroppen måste jag säga men oj vad skönt att alla goa jobbarkompisar är tillbax efter semestern.
Igår fixade Leon och Amanda med boxarna så jag och Reddan fick  ta oss en behövlig sväng om i paddocken..






Jag hade tänkt longera men när jag kom till stallet var jag så sugen på att rida en sväng så det fick bli det..
Tror nästan Reddan gillade det mer än det jag tänkte från början..


Nähä.. tror nog det blir till att sova nu för imorgon är det en sväng till Ljungbydagarna som står på agendan..
Det med mina juveler och en grannjuvel..
:)
De större tjejerna ville gå själva men jag vet inte, min magkänsla säger mig att det inte är läge imorgon för detta.
Men vi får väl se hur det blir..
Godnatt

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar