fredag 12 augusti 2011

Jobbet har startat igen.

Semestern är slut!
Men jag tycker det var en bra början på jobbet, 2 dagar har jag jobbat och nu är det helg igen...
Igår skrev jag bara som kortast att jag var hemma för lite mat.
De var så goa på jobbet för när jag berättade att min mamma skulle åka hem på kvällen så sa de att jag kunde ta längre lunch så jag fick lite mer tid med henne!! <3
Det uppskattade jag verkligen för på morgonen tyckte jag det var en aning tugnt att köra hemifrån.
Sen när jag kom tillbax efter lunchen så berättade de att jag kunde gå samtidigt som tandläkaren vilket gjorde att jag fick tid att följa med och lämna mamma på stationen i Alvesta..

Barnen saknar henne supermycket. Hanna bus hade en hel hög med slängpussar att slänga efter mormor på¨tåget... Och när hon kramade henne hejdå så sa hon: -Hejdå, mormor och tack för den goda maten!!
:)
Amanda hade oxå svårt att släppa mormor, vi är nog alla här i familjen eniga om att vi ses för sällan!
Mamma och jag.... <3
Efter mamma satt sig på tåget så ville barnen gå inom djuraffären för att träffa Lotta!
Hon var lika mysig som alltid, det är liksom lite tradition att gå inom där och prata med henne om vi är i Alvesta.

Nu ska jag nog gå och sova tror jag...
Har lite annat att berätta oxå men orkar inte det ikväll.. Huvudet är tungt och det behöver nog en kudde..
// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar