måndag 8 augusti 2011

En underbar dag!!

iDAG ÄR INGEN VANLIG DAG... det är min födelsedag!!
Det bästa med denna födelsedagen var att mamma och mitt <3 hade fixat en överraskning!
Min goa lillasyster Jennie och min lika goa lillebror Kristoffer kom hit för att fira med mig!!!



Amanda och Hanna busade friskt med Kristoffer som var med på noterna!!







Jennie satt med mig i köket medans jag fixade rulltårtan. I bakgrunden är Marcus, Jennies pojkvän.



En busig Hanna som har haft ett regelbundet sockerintag hela dagen.... behöver man säga mer om det??



Marcus, Jennie och min älskling sitter och diskuterar ifall vi kommer att kunna sitta ute på kalaset.. Detta visade sig lite senare vara omöjligt å det har ÖST ner hela kvällen och även lite åska har förekommit!



Henrik och min mamma, mamma gjorde en helt fantastisk smörgåstårta!!!



Detta var vad som var kvar när vi ätit av den!!! Mums!


Idag är ingen vanlig dag, det är min födelsedag!
Och vilken underbar födelsedag sen då!!

Nu ska jag sova!!

//Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: