tisdag 30 augusti 2011

Mycket tårar..

Igår fick jag följa med ut till Reddan och Blackan!
Herregud så härligt att få klappa och pussa på dem igen..
Men på kvällen kom det ett bakslag, jag fick jätte ont i magen och behövde gå på toa, detta har jag inte gjort ordentligt efter operationen så jag är vettskrämd att det ska göra ont!!
Och det gjorde det men inget hände.... så jag går ledsen till sängs och låter tårarna rinna längst mina kinder. Just nu känns allt så himla hopplöst och jag har börjat undra ifall det var värt detta...
Jag har fram tills nu tyckt att det värsta var att gå till akuten och behöva visa upp min bakdel..
Men efter igår och inatt så ändrar jag mig, detta är det värsta med alltihop. Väntan på att bli normal igen att kunna ta sin tidning och sätta sig i lugn och ro på toan och göra det stora A+ utan att känna att jag kryper ur skinnet eller att benen domnar och tårarna rinner...
Inatt vaknade jag sen vid 2 tiden och kunde inte somna om så jag gick upp och kollade på hollywoodfruar sedan provade jag att sova igen och nu låg lilla bus hönan inne hos oss.
När hon sen skulle vända sig så råkade hon sparka till mig vilket gjorde att jag skrek rakt ut och svor en hel del. Som tur var så vaknade bara Henrik av det så hon vet inget om vad som hände inatt.
Då bestämde jag mig för att gå tillbax till den nu förbannade toan och inte gå därifrån förrens jag var klar...
Jag gick dit vid 4 tiden och utan detaljer så kom jag tilbax till sängen vis 6 tiden..
Hände inte så jätte mycket men det som hände hjälpte så idag har jag inte riktigt så ont.

Jag har lärt mig att man använder sin muskel.. hummm... tja den där ni vet som kniper av skiten.. vet inte vad den heter men iallafall...
Herregud AJ säger jag men jag längtar tills det är som vanligt igen och jag har massor med tidningar som jag väntar på att få läsa igen från toastolen!! :)

// Lindha

1 kommentar: