fredag 2 december 2011

Sova vad är det...

Jag är jättetrött men kan inte för mitt liv somna om igen...
Huvudet kör sitt eget race...

Vaknade av att jag funderade på om jag skulle skriva några frågor till mötet.. och kom fram till (i vaket tillstånd) att det borde jag göra...
 Så låg en stund i sängen och valde mellan att ligga kvar och anv. mobilen eller gå upp och anv. kollegieblock..

Sen låg jag och funderade på hur var det nu det sas på utvecklingsdagarna på jobbet.... var det 3 bra timmars sömn eller var det 5???
Jag vet inte men jag vet att jag önskade att jag sov just nu!

Måste erkänna att jag är ganska nervös inför mötet... men samtidigt känns det som en bra grej att faktiskt ha en penna med mig och skriva ner lite stöd på de svar jag får på mina frågor...

Med risk för att låta knasig, men jag kommer inte att skriva dessa frågor här nu utan jag väntar tills efter mötet..
Mötet igår visade att de fiskade lite och vid flera tillfällen försökte mentorerna ta upp ämnet dator med mig och Leon vilket jag valde att inte ge mig in på med dem.

Varför kan jag ju då undra.... ville de ta upp detta som redan hade ett möte bokat för...

Det enda jag kan tänka mig är att de ville veta hur mycket jag vet och få en försmak av dagens innehåll i detta mötet..

OJ!!! OJ!!!
Tror att ni kära medarbetare på Karl-Oskar har underskattat mig, även min relation till min son!

Om ni inte har förstått det från gårdagens möte och det tror jag, så kommer jag inte ge mig förrens detta är utrett och Leon har fått rättelse.

Det finns ingen anledning varför jag skulle acceptera att ni gör en hel höna av en ynka fjäder och sätter Leon ansvarig för det ni inte klarar av att hålla ordning på... DATASÄKERHET!!!

Nä... kanske jag skulle försöka sova lite till... Det hjälpte faktiskt det som sas på utv.dagarna... Kan du inte somna om för du funderar på något skriv ner det och fortsätt med det imorgon, känner nästan att jag skulle kunna somna nu igen..

Om några timmar så bär det då åter igen av in mot stan... sedan får det bli ett stopp på jobbet för att lämna över lite bilder från våra fantastiska roliga utvecklingsdagar och även lite ängel pyssel...

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar