torsdag 15 december 2011

Regn och dåligt humör!!!

Ja, mitt dåliga humör har att göra med 3 saker...
1. huvudvärken
2. regnet
3. 3 kundservice

Huvudvärken vägrar släppa och det är exakt samma med regnet!!!
Jag är så himla trött på regn nu, sen att det åskar är ju ingen höjdare heller... det är ju inte så många dagar kvar nu tills julafton!!

Sen i Tisdags så laddade jag mitt kontantkort... Jag har 3 och har alltid varit väldigt nöjd med dem men nu senaste tiden har det varit ganska mycket kladd.
2 gånger har de pengar jag laddat med försvunnit och när jag ringt för att få hjälp så ger de mig bara svar som: - ja vi har lite problem just nu men det kommer ordna sig och då kommer dina pengar att ladda ditt kort..
Det funkar inte!!!
Nu är det Torsdag och fortfarande inga pengar på kortet... :(
Ringde in idag igen och då skulle jag sända ett kvitto på inbetalningen.. gjorde detta omgående och de lovade att lösa detta så fort som det mailet kom in till dem..
Fortfarande inget!!!


Jag blir riktigt sur på sånt här.....

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar