tisdag 6 december 2011

Bus i kubik!!

I går trodde inte jag att jag skulle få ungarna i säng.. Det var fullt ös och ingen blev medvetslös!!

När vi hade utvecklingsdag på jobbet så var vi i Lagan hos Rose-Marie Flårback som jobbar med betong.
Det var så skoj att få låta fantasin flöda och R-M är en fantastisk person att lyssna på då hon verkligen brinner för detta!
Tyvärr hann jag inte att måla den och göra den klar så vi fick ta med oss färg så barnen fick ge sin prägling på detta konstverk!



Efter de var klara tog buset över i den lilla röda stugan långt upp i norr.


Jennie och Hanna busade så man blev riktigt trött bara av att kolla på hur de höll på.
De flesta bilder märkte jag ganska snabbt var på Hanna och den enda orsaken till detta är nog att
Amanda är lite äldre nu och kanske inte busar lika mycket utan håller en mer "Häng" stil med Kristoffer och Jennie!!


Jenni i telefon: !Mycket viktigt samtal!
Medans Hanna fixar tovorna som hon orsakat under buset!


Oppppssss...
Lite bus var det visst inne i storarummet oxå!!  Dock är detta svårare att fånga på bild då dessa två hör att jag kommer så ställer de sig nästan givakt... -Vi gör inget roligt här så gå iväg med din kamera.... 



Kristoffer med en "säck paket" på sin rygg..

Jag undrar jag ifall Kunne och Jennie orkar hela veckan ut med mina illbattingar..
För de otränade är dessa två mycket energi!
Men ännu så håller de ut och gör det med bravur, det är nästan så att jag känner att jag sitter och har tid för mig själv!!

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar