tisdag 13 december 2011

Hemma igen...

Så var denna resan till en ända.
Tycker alltid det är lika svårt att åka ifrån mamma och syskonen.
Visst bor jag närmre mina syskon än min mamma men det är liksom mamma som håller ihop oss!!
Det är mamma som fixar tåget och allt därtill för att vi ska kunna komma upp till henne!

Det kom ju snö till sist ändå.. Jo ja vi hade ju lite snö när vi kom oxå men det kom mer!
Det är ju så här man tänker sig Norrland, snötäckt och orört!


Mammas hus när det snöar ganska mycket... Då får jag och syster för oss att vi ska ut och fota..
Man ser hur mycket det snöar på alla vita streck..
Det är lillebror som syns i köksfönstret! :)


Hehehe... Lillasyster posar i snöyran!! 
Vi började med att gå ut i foppa... vi bytte ganska snabbt kan jag meddela!

Nu har jag landat hemma och det känns väldigt tomt, jag trivs oerhört bra med mina syskon och min mamma.
Så nu ska det inte dröja 2 år tills nästa gång vi alla ses igen, var och hur är strunt samma bara vi ses igen!


Mina bröder åkte på att skotta dagen efter all snön kommit!!
De var sååååå duktiga!!


Hahaha.. här står Björn och funderar lite efter några sekunder ser jag hur han skottar BILEN!!!
Kristoffer kämpar på och är något frustrerad på mig, syster och mamma som alla står i dörren och ... FOTAR!!!


Ja, så frustrerad att han här slänger en skyffel med snö på oss!! 
:)


Och så här snygg blev den bilden när han var i full färd att kasta!! 

Nu ska jag ta hand om en sjuk Amanda som ligger nerbäddad!

Lägger in ett nytt inlägg senare på julbordet som jag och familjen gick på direkt efter vi kom med tåget,,, :(

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar