söndag 18 december 2011

4 advent

Och bara några enstaka dagar kvar till jul..
Idag var tanken att jag skulle fixa mina naglar så de lätt gick att fixa julfina innan jul...
Men jag orkar inte... var ett tag sedan jag hade ork i kroppen, fick ju ringa och sjukanmäla mig i Onsdags för jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk och feber... Huvudvärken har inte velat ge sig men nu börjar jag tro att den sitter ihop med min förkylning som inte riktigt vill bryta ut...
Men det gör saker och ting jobbigare än de behöver vara bara för att orken saknas..
Hur som ska jag försöka fixa naglarna så de inte är störande på jobbet och sedan på Torsdag ska de julpyntas!
Jag ska ut till stallet en sväng i eftermiddag oxå, då ska min prins få jobba lite med longering.. Håller tummarna att jag inte blir lika dålig som jag blev förra gången... snacka om att bli yr i pannan...
Henrik och jag har börjat fundera på en resa på sportlovet med barnen... Men som vanligt så gillar ju jag fönstershoppingen bättre än själva resan. Eller det är inte riktigt sant, jag gillar det när vi är framme det är själva flygresan jag inte gillar!!!! Kan nästan beskriva det som ren och skär skräck att behöva gå på ett plan....
Men antar att det funkar om jag gör som sist.. talar med flygbolaget så de vet om.. sitter långt fram och har sesolid i kroppen.... Inte att förglömma att det är väldigt bra att ha pratat med någon innan oxå några gånger...
Jag kan flyga .... jag är inteee RÄDD!!!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar