fredag 16 december 2011

Jag och min prins!

Idag har jag vilat mest hela dagen.. Mini vaknade i morse och var dunderförkyld...

Lite surt allt kan jag tycka, det har varit det ena efter det andra med oss resenärer..

Huvudvärken sitter i dock inte hela tiden nu men när jag får den så blir jag nästan sittande eller liggande..

Jag har börjat fundera på ifall det kan ha en koppling med min operation... Låter kanske konstigt men jag har börjat bita ihop eller pressa ihop käkarna när jag går på toa.. Jaja..hur som helst så har jag haft en härlig stund i stallet.. Men jag tror att min prins längtar lika mycket som jag på att få komma igång igen...

Blackan har verkligen fått jobba för sitt hö!! :-)

Jag är verkligen glad att ha två så härliga tjejer som myser och jobbar med henne. Känns som det kommer att bli bra för alla!

Nu ska jag och min skallavärk sova!!

// Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar