onsdag 28 september 2011

oj vad tiden springer!!

Jag vet inte var den tagit vägen.. Kan inte ens komma på när jag sist skrev...
Mycket har hänt, vi har suttit i domartornet på hopptävlingar jag och Amanda.
Sen har jag bara mest inriktat mig på att bli helt återställd, kan inte fatta att det är 4 veckor sedan nu.
Jag har bara suttit upp den där ena gången för lite mer än en vecka sedan. Henrik höll Reddan i grimskaft då. :-)
Kändes lite knas men han var pigg och jag var osäker vilket han kände av väldigt väl.
Men nu så har jag funderat och kommit fram till att ha hjälp med honom några tillfällen i veckan. Detta för att han ska hålla kondisen och för att Carinas träningar ska ge mer. Jag har inte börjat galoppera ännu så nu med denna medryttaren kommer Reddans träningar och utetitter bli mer i hans stil!
Blackan ska vi ju inte behålla då Amandas intresse svalnat, känner inte att det fins möjlighet att behåll henne då och framförallt tycker jag inte att det är rätt mot henne då hon är en helt underbar ponny till någon ridtokig nybörjare.
Hur som helst så ska jag bättra mig på bloggandet igen.
Så vi får se jag ska gå igenom mina bilder för jag antar att jag ligger efter med det oxå här inne.
Så länge bjuder jag på Amandas första prisutdelning på ponnytävlingen i helgen som varit.
// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar