tisdag 20 september 2011

Vad säger man?

LYCKA!!
Ja, så är det nog man säger....
Vissa dagar känner man ingen medans andra dagar känner man enorm lycka!!
Igår var första dagen jag var på jobbet efter min sjukskrivning och det var sjukt skoj och det gick fantastiskt bra!!
Och sedan idag så var det utflykt för Hannabus och då ringde jag och frågade på jobbet ifall jag kunde komma in och jobba lite på förmiddagen.
Det kunde jag och iväg till jobbet det bar på förmiddagen... sedan fick jag vara lite ledig mellan 10-14 då jag tog moppen ut till stallet för att ha en date med hovis!!
Jag har världens bästa hovslagare!!
Jag ringde honom igår vid halv tio och förklarade att Reddan saknade en sko fram....
Idag kl 12.45 stod han på gårdsplan och skulle fixa så det numera är en fyrskodd häst i hagen!!
Sen var det av och iväg till jobbet igen där jag bjöd på lite marängswiss till 3 fikan!!
Jag älskar mitt jobb som tusan!!!
Jag älskar mina barn, man och djur som tusan!!!
Jag avskyr att skolan blivit så hård med ledigheter!!!
Bild hittad på nätet..

Vad tycker ni om skolornas hårda regler angående ledighet???
Har ni råd att åka på semester på loven??
Vi har inte det eftersom det är så grymt mycket dyrare att åka då, skolan gör ju så att vi med lite pengar inte kan åka iväg med familjen utan att det blir ogiltig frånvaro....

FY FAN!!!!!

Tror ärligt inte att detta främjar till en bättre skolgång att aldrig få uppleva något!!
Vad tror ni????

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar