lördag 10 september 2011

Här igen då...

Ibland blir jag så frustrerad... Då var jag här igen och väntar på att en läkare ska kolla hur det står till i baken på mig... Har just sänt hem min älskling för att det kan ta lite tid innan jag får komma hem... Det talas tom om att kanske jag ska stanna här över natten igen... Sjukskrivning är en annan sak det talas om.. De tyckte nog att jag skulle ta det lite lugnt med att börja jobba, viktigast just nu var att få igång överföringen. Än en gång känner jag att mina älskade hästar försvinner längre och längre iväg för mig... Jag vill verkligen komma igång med mitt normala liv!!!
Torde aldrig att denna operation skulle bli så tidsödande för mig...
Har alltid sett mig själv som snabbläkande... Men så kanske inte är fallet, kanske börjar jag bli gammal..
Eller kanske man äter fel?
Hur som helst så är jag här nu igen och kan inget annat göra än att vänta .....
//Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar