söndag 11 september 2011

Hästbilder!

Ja haa... ikväll bjuder jag på lite bilder från mitt besök i stallet!!
Så himla skönt att få komma ut dit och bara mysa med dem.



Reddan gillade nog oxå att vi kom ut till dem idag... Han var riktigt kelsjuk!




Myggen började bli jobbiga när vi var där så de tyckte nog det var skönt att få komma in i stallet..

Reddan var som en skugga bakom mig idag.. jag har ju inte varit med där ute så ofta nu när jag varit sjuk så jag var faktiskt lite rädd att han skulle börja glömma mig..
Men han visade mig idag att det kommer han inte att göra!!! 


Även Blackan hade det jobbigt med myggen...... Men denna tösen är något tåligare än Reddan!


Så idag är detta vad jag bjuder på!
Det har varit mycket tal om 11 september idag, 10 år efter attentatet... Många tankar går naturligtvis till alla berörda..
// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar