fredag 9 september 2011

Tuffa tider!!

Ja så känns det just nu.. Verkar som jag inte orkar eller hinner skriva lika ofta som jag önskade att jag gjorde..

Jag är trött på att vara dålig efter operationen, det vill inte ge sig utan går upp och ner.
Ena dagen är det bra och jag är på jobbet för att jobba och det funkar bra!
Nästa dag är jag helt chack matt och klarar knappt att gå upp ur sängen..
Tråkigt att när man ringer sjukhusupplysningen så behöver man ha fruktansvärt ont och gärna feber!!
Jag har till och från väldigt ont men sen kanske smärta är väldigt individuellt... Jag vet att man kan lära sig leva med smärta och ha en ganska hög smärt tröskel, detta är ju tyvärr en nackdel för det betyder ju att jag kanske har fruktansvärt ont men jag själv tycker att det bara gör väldigt ont... Ja, ni hajjar....

Hur som helst så går dagarna väldigt sakta och det börjar ta på mitt psyke lite känner jag..
Jag vill inget hellre än att få ta en ridtur med Reddan.. men jag klarar ju knappt att sitta på en vanlig stol..
Jag vill kunna sitta på jobbet utan att vara rädd att lukta illa eller fisa...
Jag vill bara vara pigg igen!!!

Denna bloggen hittade jag på nätet och jag blev helt fascinerad över hur man kan göra så underbara skapelser av drivved..


// Lindha

1 kommentar:

  1. Men lilla du! ring ja har ju bok, kanske de står nårra tips i den! Kram <3

    SvaraRadera