söndag 11 september 2011

Söndag igen...

Och jag är nyss vaken, har en kopp kaffe i ena handen och bara sitter här..
Vilken kväll det blev igår, Akuten mellan halv3 och 19. Jag fick utstå en hel del tycker jag allt.
Först kommer det in en UNG SNYGG läkare och det första som kommer ur hans mun efter han presenterat sig är: - Lindha Eckerbom... Känner igen det namnet.. Känner jag dig??
Jag: - EHHHH... NEJ det tror jag inte du gör..
Så ja där var jag nu då och det var dax att visa honom .....
Och utan att gå in på vad som hände så kom det en del skrik... gråt och lite skrik till från mig..
Men herregud så ont jag har idag...
Men idag blir en slappedag!
Och sedan är jag sjukskriven en vecka nu för att låta min mage komma igång ordentligt!
Och med detta så hoppas jag detta var det sista angående min operation..

Mitt nästa inlägg tänkte jag skriva lite om olika resemål jag skulle vilja göra, tyvärr finns det en del problem man måste komma förbi när man har en familj på 5 pers.

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar