fredag 30 september 2011

Känner idag att det satt sina spår...



Nu har jag jobbat denna veckan heltid... Och jag har inga problem med detta, jag gillar det faktiskt MEN Jag talade med en idag på jobbet och det fick mig att fundera...
Kanske jag själv tycker att det går bättre än det gör...
Kanske jag inte klarar att hålla ordning på rummet och allt som ska finnas och stämma där...
Jag är nästan lite nervös inför Måndag... Jag känner att jag måste ha svar från min tandläkare om han anser att jag klarar rummet.. Annars behövs det ju att en mer rutinerad är där inne och kollar så allt funkar...
Fy så mycket griller det satte i mitt huvud?!?!?

Men nu är det helg och jag ska njuta av den, en hel del stall kommer det att bli!
Detta möttes jag av igår... det kom inte med att jag ropade på dem men sen hör man bara hur det dundrar i marken och i full fräs kommer mina älsklingar!!
Herregud vad jag kommer sakna Blackan, hoppas verkligen på att hon kommer stå nära så jag får hälsa på henne!
Har kommit på mig själv att hitta massor med ursäkter för att behålla henne även om inte Amanda har kvar intresset och Hanna bus älskar fixa med henne och allt som rör henne...
Och Blackan är helt otroligt mjuk med Hanna.. springer Hana travar Blackan snällt jämte och vill Hanna att hon ska stå still ja då står Blackan stilla.... Mitt hjärta är på bristningsgränsen just nu.. Hjärtat skriker BEHÅLL!!!! Men mitt förstånd tänker på att Hanna inte kan ge Blackan vad hon behöver... eller kan hon det??
Jag vet inte just nu jag är vilsen....

// Lindha

2 kommentarer:

  1. Kanske hitta en som är halvtids fodervärd och ni halvtid......??? Hm, nu börjar jag med låta hjärtat styra :/ Carina

    SvaraRadera
  2. Väldigt lätt att låta hjärtat styra.. Blir så svårt när man ser hur kär Hanna är i henne!

    SvaraRadera