måndag 12 september 2011

Härliga Måndag!

Idag vaknade jag av alarmet. Och det är ju i o f inget konstigt med det förutom att inatt sov jag gott hela natten.
Vädret idag är ganska taskigt men ändå lyckas solen titta fram till och från, barnen är i skolan och på dagis.
Tyvärr är jag sjukskriven även denna veckan men jag kan gå utan större obehag vilket jag ska göra..
Har läst på en del om vad man kan äta istället för att ta laxermedel, och motion var överst på alla listor.
Så denna veckan ska jag ta med mig Tango ut och gå en runda på förmiddagen.
 Jag är väldigt nere för jag kan inte sitta ännu på ett behagligt sätt så därför vågar jag inte hoppa upp på Reddan för att komma igång med ridningen... Men visst är det så och jag måste hålla mig till det: Den som väntar på något gott .....
Jag ska ta en dag i taget och innan jag vet ordet av kommer jag att klara av ridningen igen!


På tal om något helt annat!!!!!
Jag kan inte fatta detta men det första jag tänkte på när jag kom in i köket idag var fasen vad jag längtar efter julen!!!
Att få julpynta...
Hahahaha..... Herregud, man kan ju hoppas att denna känslan håller i sig fram tills det verkligen är dax för att pynta.. jag kan kanske börja kolla in lite pynt som jag vill ha i fönsterna....

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar