tisdag 6 september 2011

Smått generad nu..

Jag har ju inte skrivit här på ett tag... när jag tänker efter så var det i söndags men då bara för att lägga till lite text till bilderna som togs i helgen...
Så nu ska jag dra Måndagen och idag lite fort...
Igår Måndag så var jag på jobbet, första dagen efter operationen. Jag ville vara väl förberedd så jag BAJSADE och stoppade i mig pronaxen och alvedon forte.
Jag tänkte att här ska inget gå fel, nu vill jag inte längre var sjuk eller ha ont...
Jag trodde nog att jag kunde tänka bort smärtan och tröttheten som kommer av att vara uppe hela tiden.
Jag menar.... nu när jag varit hemma har det varit en pärs på toa jag då går man ju och vilar en stund. Detta är ju en lyx som inte funkar på jobbet, där är rasterna på bestämda tider.
Nu har jag ju en klar fördel av att jobba med suveräna människor, de ser till mig just nu om jag behöver vila skulle detta gått att lösa. Men jag har inte riktigt det i mig att gå och vila på jobbet...
Så istället gjorde jag en halv dag. Sedan var det hem till soffan där jag totalt slocknade!! ZZZzzZZzZZzz...
Hittade denna på nätet..

Så idag när jag vaknade visste jag att jag hade en heldag framför mig på jobbet.. 7.30-18.00 Puhhh...
Så idag tänkte jag inget skita på morgonen för att hålla lilla rumpen på bra humör och inga tabletter för att hålla huvudet på lagom allert tillstånd....
Allt gick verkligen superbra ändan fram tills runt halv 3... antar att då kom det ikapp mig att jag inte gjort ifrån mig innan jobbet..
Och detta otäcka otäcka sätt att visa sig på... Det gick inget annat än att bli helt knall generad!!
Pruuuuut...... Pruuuuutttttt.....
MEN HALLÅ!!!
Ska inte jag kunna hålla igen detta eller???
Misste kanske jag knip tekniken i o m operationen???
Va tusan!!! 
Så i eftermiddag utan någon som helst förvarning har jag då gått på jobbet och SLÄPPT mig... Och var tusan tog de tysta fisarna vägen... ja menar vadå kom igen nu kroppen har jag inte plågats tillräckligt???
Höga fisar på jobbet????

Ja gott folk detta är nu min Tisdag och jag ber att få fis... ehhh tacka för mig !!

// Lindha

PS!!!!!! Tror dock ingen hörde mig!!!! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar