tisdag 13 september 2011

Resemål 2.

Ja då var det dax att visa vart jag skulle vilja åka till..
Thailand.

Klicka på denna Thailand länken ovan så får du se lite bilder.

Nu är det ju så att jag kan sitta och planera och fönstershoppa. Jag älskar det men det betyder ju inte att jag kommer åka dit.
Men dessa resemål jag skriver om här är de ställen jag önskar att få besöka i framtiden.
Drömmarna ska jg vara det sista man ger upp eller hur??

Tanken är att den dagen vi bestämmer oss för att åka på en resa kommer det bli en bättre beskrivning i detalj.
Men något jag verkligen skulle vilja ha är ju en villa i anslutning till poolen eller till havet direkt.

Nu ska ja fortsätta drömma om vart jag vill åka med min familj.

Nästa Resmål är helt i barnens smak.. den är oxå mer planerad vilket betyder att den ligger närmast i framtiden att åka på ifall vi skulle få möjlighet. Missa inte detta!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar