lördag 3 september 2011

Lördagen i bilder och text!I

Idag står det Danmark på schemat..
Lite osäker på hur jag kommer klara det då jag haft ganska ont under natten.. Lite sur faktiskt, tycker gott att min rumpa borde blivigt bra vid detta laget men inte det och tyvärr tycker jag att det sätter lite käppar i mina hjul på hur jag ville att vår helg skulle bli!!! :(
Här är min älskling!!
Vi står på båten över till Danmark!
Denna bilden symboliserar ganska mycket!
Kolla in var Henrik pekar... ni ser en glass detta är där Henrik åt sin första Danska glass som tyvärr var SUR i grädden!!
Henrik har inte vågat äta någon glass i Danmark efter det!!
Och ni ser även en skylt med kebab... Det var min första upplevelse EVER med kabab och jag åt det inte på FLERA år efter det för det var vedervärdigt!!!
När jag inte orkade gå längre så satte vi oss och fikade på detta som var helt underbart dellikat!!
Det var väldigt mysigt att sitta och titta på alla människor som gick/sprang förbi på gatan!
Dessa hittade vi i Lagerhouse i Helsingborg!
Tyckte att de var coola!

Här skulle vi gå upp.... men ÅNEJ kollar ni lite till vänster så ser ni hiss!
Den tog vi och det kostade 20:-!!! att åka upp.. :(
Så istället för att betala samma pengar på väg ner så började vi den långa vägen ner efter att ha tagit lite bilder där uppe!!


Denna fantastiskt underbart fantastiskt goda spagettiglassen med färska jordgubbar åt jag på Pistagia.
Det märks att den var god va?????!!! Skulle lätt kunna åka dit igen bara för att äta en likadan till!!!
// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: