tisdag 27 mars 2012

Prinsens dilemma...

Allt har ju med hur glad man vill att han ska vara för de stora hagarna han får va i nu...

Reddan släpps ihop med Theres hästar ikväll.. Här är Tina och Reddan.. Reddan är ju inte van att äta från samma hötuss medans söta Tina hela tiden gärna vill dela!!

Det blev inget spring av..
Utan de nosade på varann och sedan var allt väldigt lugnt, kan vara bra för prinsen att han går med några som tar det lugnt i hagen då hans favoritsyssla verkar vara att rusa runt..
Och det kanske inte är så konstigt eftersom dessa hagarna är giggagantiska!!
Tyvärr ryker ju då en och annan sko... så nu är det boots som gäller!
Hovis var där igår vid 12 och sen på kvällen så var de bara 3 skor igen!!
Så nu kommer hovis på fredag igen... : P

Här står han just lindad runt benen och väntar på att få följa med till den stora fina "lärkännahagen" hehehe...
även sommarhagen!!

HERREGUD!!!!
Denna goda limepaj fick jag av min helt underbart snälla tandläkare!!
Jag är verkligen så glad att det inte slutar ännu, utan att jag är kvar fram till sommaren!
Sedan får vi se men en sak är säker...
Jag kommer aldrig låta mig själv gå ner mig så här utan jag vet att jag har stöd från flera på jobbet och jag kommer vara bättre förberedd inför nästa förlängning (hoppas jag) eller avslut!



Ett LITET smakprov på hagstorleken som jag igår gick och letade hästsko i..
Fick hjälp av Amanda och även Theres från hästryggen...
Men skon var borta eller ska man kanske skriva inte där vi gick...

Nu är jag supertrött och min kropp värker så sömn hoppas jag på ska infalla snabbt!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar