lördag 3 mars 2012

Lördagen snart avklarad!

Härligt väder har det varit och barnen har varit ute och hoppat lite och även kollat in i sin lekstuga.
Denna Vita chokladkakan ska intagas ikväll till Mello!
Luktar helt underbart i köket just nu så därför sitter jag just i köket och skriver detta, även kolla så inte det fingras på den innan det är dax!!


Maten nedan har vi just ätit!
Det var första gången jag tillagade något i den nyinköpta ångkokaren till micron.
Det blev riktigt gott, fisken bara smälte i munnen och jag fick tummen upp av alla som åt!



Min älskling tog en premiärtur idag på Betzy!! 
Hahaha... han gillar inte att jag döpt den till det men jag tycker det liknar en Betzy... 
Det är verkligen ett vårtecken om något att han har tagit henne på en liten tur för nu ska det då helgerna som kommer fejjas och putsas så det står härliga till!! :)



Jag tog mig en danstur med Tango!!
Han behövdes trimmas och det märks att han tycker det är skönt att få bort allt hår..
Han blir en sån buse när han är korthårig.. Dock som synes finns det lite kvar som ska bort och jag fattar inte varför man tar benen sist när de är det som ALLTID är det jobbigaste!!



Lite bilder på min prins kan jag inte låta bli att bjuda på!!
Fast idag när jag kom till stallet och skulle ta in så såg jag att en framsko var borta...
Inte lustigt när hagarna är som stora gyttje bad... :(
Så imorgon ska han få gå i en annan hage där det inte är så geggigt!!
Kan klart tycka att det är lite synd att de som har utsläpp inte märker och kanske kan själva ta det beslutet att anv. hagen jämte för där är chansen att skorna ryker av mindre...



Nu ska jag sätta mig i soffan och invänta första smakbiten av kakan....
MUMS!!!

// Lindha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar