lördag 3 mars 2012

Gårdagens frallor..

Igår gjorde jag 3 olika sorters frallor.. Missnöjd med alla då jag tycker de saknar höjden...
Men smaken var det inget fel på!


Dessa var vanliga frukost frallor som finns i hemkunskapsboken. 
Sedan provade jag göra efter receptet som står på Ica's Rågsikt.
Dessa rågfrallor blev oxå goda men inte heller de blev stora och fluffiga som jag ville..
Sen hittade jag detta receptet på intenet, Klicka på receptbilden så kommer du till deras sida där det finns en uppsjö av goda recept på det mesta från mat till kakor!


Nu är jag helt slut efter att ha ätit några frallor och suttit uppe en halv timme.. Jag fattar inte kan inte detta bara bryta ut och så är det bra sedan... varför måste det vara så här... 
Men men.. det går väl över så småningom!!

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar