söndag 11 mars 2012

Fy och usch!

Nu har jag äntligen blivit ordentligt sjuk... Det har jag ju väntat på i nästan två halvkrassliga veckor..
Så i Torsdags så var jag på jobbet och mådde riktigt dåligt... Men på eftm så var det kurs i rtg och det ville jag inte missa även om kroppen sa att jag borde...
Men jag härdade ut men mitt huvud var som teflon... Inget fastnade!!
Torsdagskvällen satt jag hängig i soffan och när Fredagen kom så var jag helt sängliggande och kunde inte lyfta huvudet..
Men här kommer ändå några bilder från helgen.


Amanda fick en ny cykel igår. Det fanns en 21 växlad och en 3 växlad...
Amanda valde den 3 växlade för den har fotbroms!!
Duktig flicka!!! Det gör mamma stolt och även lite säkrare när det är ute och cyklas!!



Min trogna följeslagare nu när jag är dålig...
Tapeten som syns bakom flaskan är min favorit i hela huset!!
Men efter att ha legat sedan i torsdagskväll fram till lördags eftermiddagen så känns det skönt att slippa se dem lite..


Detta bjuder jag på.... hehehe...
MAAAT!!!
Min älskling kom hem tidigare på Fredagen för att underlätta lite då mini var hemma från dagis eftersom Fredagen är min lediga dag igentligen..
Och med honom kom även matlukt från köket, detta var riktigt gott!!
Dock blev det ju till att äta liggandes...

Idag är jag uppe på benen och det var jag ju lite igår oxå..
Men jag är inte helt pigg, men jag hoppas att med denna helgen kommer det bara att bli bättre..
Inga mer feberfrossor mitt i veckan och inte heller en massa yrsel..
Men en sak i taget. Ännu är jag inte pigg!
Uppe men definitivt inte pigg!!

Så jag sitter här och håller min zero nära mig och så sover jag lite... 
Men solen i ansiktet underlättar verkligen tillfriskningen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar