lördag 17 mars 2012

Då var prinsen flyttad!!

Vädret blev ju inte som jag tänkt men allt annat gick väldigt smidigt.
Reddan fick äta sitt hö i hagen med Blackan och sen när han var klar kom C för att hjälpa mig att lasta och köra till nya stället.
Men han ville inte alls bli lastad med C's hjälp utan ett steg fram och lika många tillbax.
Så jag tog och ställde mig inne i släpet och hörr i grimskaftet vilket gjorde det lite lättare för honom att känna: Ok, jag följer väl med in då...
Massa mys och kel när han väl stod där inne så fint fick det bli!!

Sen när vi kom till det nya stallet så släppte vi honom i en jättefin lite mindre hage fast för mig var den stor!!
Ja menar visst är det ju så att allt är relativt..
Jag tyckte den var helt ok storlek och INGEN GEGGA!!! 






Det var så lugnt och fint! 
Han travade några varv men inget mer.. jag stod ju där beredd att få lite knasbilder när han konstrar och sånt i hagen men min prins var en riktig prins!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar