fredag 23 mars 2012

Svacka...

Det är just vad jag är inne i just nu... Känns som jorden snurrar fortare än jag kan gå..
Massa oroligheter nu... vilket jag verkligen inte trodde det skulle bli... Men uppenbarligen så är det inte allas ord och tal som behöver stämma... Det som lovas behöver inte hållas.... Fråga mig inte varför för någon stans i mitt bakhuvud finns det en röst som viskar att ett muntligt avtal gäller lika mycket som ett skriftligt..
Men nu får jag iallafall hjälp med allt detta av några som verkligen vet hur det får gå till...
Det har varit en stressig tid för mig att inte veta det senaste året om jag har fått vara kvar eller inte.. Inte ideal att förlänga med tre månader i taget och inte berätta förens i sista veckan om det blivit förlängt...
Hur i hela friden ska jag hinna kolla nya jobb då???
Nä, detta är så dåligt att jag har börjat må dåligt... hjärtklappning, sömnproblem och en konstant värk i kroppen och huvudet... you name it!!
Och allt pga en person med följe......
Hur som helst så ska jag nu till läkaren i början av April och förhoppningen är att jag ska få hjälp med att hantera mina problem jag fått den senaste tiden....
Jag blir verkligen arg för inte tusan skulle någon annan i samma sits uppskatta fejkleenden och vänligt bemötande av någon som ska kapa ens liv vid anklarna....
Jag är en alldeles för ärlig person för att göra så... och jag tål inte MOBBARE!!!
Stå för sina beslut och hantera följderna tycker jag är vettigare!!
Allt detta får mig osökt in på en låt..



Ibland önskar man att det fanns fler man kunde lita på... 
Men tyvärr så lär jag mig ju inte att de som jag kan lita på är lätträknade.. 

// Lindha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar