söndag 25 mars 2012

Njuter av solen...




Igår lovade jag mig själv att idag var dagen då jag skulle ta det lugnt...

Och det är just vad jag har gjort, tagit det lugnt!

Morgonen började med att jag hade stalltjänst i båda stallen... Sen åkte jag hem och la mig somnade och sov nästan 1 hel timme!

Det var riktigt skönt, skulle ha sovit igår efter stallet men kom aldrig dit.. Men idag tillät jag mig att gå och sova.

Medans jag sov så åkte mina älsklingskillar och fixade i stallet!! <3

Sen nu så har jag suttit i solen och troligen fixat en bränna i fejjan... Sådär bra känner jag för det är ju inte den snygga brännan utan den klassiska röda brännan....

Myst lite ned Hannabus oxå...

Nu får jag visst ett mms från min älskling att våfflorna är klara att intas!
Livet är verkligen härligt vissa dagar trotts att kroppen inte är på min sida!!

// Lindha

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar