måndag 2 april 2012

Liten ponny STOR saknad!!!

Ja, då var ju dagen kommen när söta goa Black Velvet skulle åka hem igen... Trodde inte att den dagen skulle komma men ibland blir inte saker som man tänkt...
Amanda tappade intresset för ridningen så jag och Henrik tog ett större ansvar för att allt sköttes.
Jag hittade två söta tjejer som tog hand om Blacky i veckorna men efter ett tag så insåg jag att det inte var helt ideal att ha det så, särskillt inte när Reddan flyttat närmare mig...
Så efter mycket funderingear och bearbetningar på framförallt mig själv så blev tillslut det enda att låta henne få flytta hem igen...
En helt underbar och gosig ponny som föralltid kommer vara med mig och säkert Reddan oxå.
Jag saknar dig redan och det får helt enkelt bli så att vi kommer och hälsar på i sommar när vi ändå har vägarna åt det hållet!













Jag älskar dig söta goa grynet!!!

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar