söndag 30 oktober 2011

Söndag i bilder och värk..







Idag var vi i stallet idag och fick äntligen bort alla gamla höbalar från stora stallet. Det var väldans skönt att äntligen kunna släppa det.
Sedan var jag nere hos mina gryn och fixade medans Henrik och Hanna körde iväg med höet.
Jag fick för mig att jag skulle rida lite på Blackan, alla säger att hon ska tåla min vikt och det tror jag absolut att hon gör oxå men det är mer min känsla av att vara för stor!!
Så jag hoppade upp och vi gick ca 20 meter på vägen när jag ser att Henrik och Hanna är tillbax. Inget att fundera på utan snabbt och enkelt på med sadeln och upp med Hanna istället!!
Tror nog att både Hanna och Blackan blev glada över detta!!!
Jag själv har en fantastisk träningsvärk i lår och ljumskarna... Och ni som läst gårdagens inlägg vet ju varför!

Så nu ska jag ta och göra det sista med mina naglar och sedan ska jag duscha och sedan blir det sängen...
Det känns verkligen den där timmen som det var år ska kladdas med...

// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar