onsdag 26 oktober 2011

Livet är upp och sedan ner igen!

Idag på jobbet har det varit så..
Jag har haft en svacka och jag känner av den så himla väl..
Jag kände direkt att det jag kände igår när jag gick hem var exakt det jag kände idag när jag kom till jobbet... Huvudvärken var ju som ett brev på posten idag oxå.

Men det var inte det värsta idag.... Tdl som var där idag hade us på 3 åringar. Dels så gick mina tankar till den lilla 4 åringen som bragdes om livet. Dels blev jag av någon anledning helt snörvlig när jag kom på mig själv att jag faktiskt stod och saknade att jag aldrig kan få barn igen...
Alla dessa underbara barn som var på jobbet och det enda jag kännde var att jag ångrar mig.. jag vill inte vara steriliserad längre jag vill kunna välja om jag vill ha fler barn men nu kan jag inte det.

Men nu är jag som jag är och jag kan inte ändra på det..
Men det förändrar ju inte att jag har kommit in i en svacka och ångrar mig.. men en eller två tårar kommer att trilla ner för mina kinder. För just idag med alla dessa goa 3 åringar så känner jag mig liten...


Bilderna hittade jag på intenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar