lördag 29 oktober 2011

Äntligen så funkar det igen!!

Idag började jag dagen med att betala lite räkningar.. Vilket gjorde mitt humör till ganska nära bottenhumör..
Men sen tog jag mitt sura humör och körde ut till stallet, idag skulle jag återigen prova på att rida efter operationen. Första gången gjorde det ont, men denna gången var allt som vanligt igen.
Eller nja... Inte allt, balans, ork och flås är borta för både mig och Reddan! Men nu ska vi iallafall komma igång igen.
Tror nog han gillade att han och jag pysslade idag för han ville inte vända tillbax hem när vi gick och avslutade på vägen, han ville svänga in på alla vägar vi gick förbi! När vi väl var vid stallet ville han inte gå in... Jag fick trixa för att få honom att gå in. :-D
Detta tycker jag var mysigt för jag tror att både han och jag ville rida mer... Men idag tyckte jag att det räckte och att vi börjar lugnt!
// Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar