fredag 14 oktober 2011

Vilken härlig dag!

Idag var en kall Bbbrrrrr..... dag! Hanna var helt lyrisk som kunde åka med sina gummisar..
Isen höll inte helt men Hanna var lika glad för det!

Här är min söta lilla prinsessa! Idag var egentligen en teaterdag för henne men när vi kom till dagis visade det sig att det inte blev något pga sjukdom i teatergruppen.
Hanna blev lite besviken men jag ordnade det genom att låta henne följa med mig till jobbet på MOPPEN!
Gissa om det var en stolt Hanna som satt bakom mig och höll i sig för glatta livet!
Första gången som hon sitter bak och hon var jätteduktig!


Vilken underbar kväll det var ikväll!!
Tyvärr tycker jag att min kamera i mobilen inte är så jätte käck på kvällsbilder... :/

Värt att tänka på!!!


// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar