lördag 15 oktober 2011

Lördagsmorgon!

Vaknade av att mini kom in och gosade ner sig under mitt täcke...
Och när klockan var 8.15 så var det dax att gå upp för idag har mellan badkalas.
Hittad på internet,


Så det är vår förmiddag idag. Amanda på kalas. Jag och Hanna satte oss tillrätta och kollade in denna filmen


Till detta var Hanna så mysig att hon hämtade mina jordnötsbågar och cola sedan satt vi hop kurade i fåtöljen och myste medan solen gick upp utanför..

Vilken otrolig dag det kommer att bli idag tror jag!!

Idag är första träningspasset för Reddan och Alexandra. Önskar att jag var där och fick se när de tränar för Carina.
Tror jag ska höra ifall Carina kan ta några bilder som jag kan få lägga ut här.
Jag är väldigt glad att jag har hittat Alexandra för både jag och CArina tycker hon är toppen med Reddan, hennes ridning är väldigt mjuk och följsam så hon kommer ha lite träningar med CArina så jag kan "tant" rida Reddan och bara gosa och älska prinsen!!

Men det blir senare.

Nu ska jag fortsätta min förmiddag.

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar