tisdag 11 oktober 2011

Skönhetssömn!

Det var exakt det jag behövde idag. Kroppen bara skrek efter det när jag kom hem efter jobbet idag.
Så jag gjorde det jag behövde på toa efter att ha ätit all den underbara maten i Nyköping, som helst velat stanna kvar i magen men var tvungen att komma ut..
Sedan var det en härlig lång dusch som stod på schemat.
Jag älskar att bara kunna stå där i det strilande vattnet och njuta av lugnet av att ingen är hemma...
Men där kan man ju inte stå för länge när ögonen inte vill vara öppna så jag torkade av mig och kröp ner i sängen och somnade nästan bums!!
Jag vaknade när min älskling kom hem från jobbet och kikade in för att klaga lite på att jag låg och sov mitt på dagen... Men egentligen tror jag att han var avis för han skulle vilja krypa ner själv och bara slockna!
Nu ska vi bara se hur det går att somna ikväll???

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar