lördag 22 oktober 2011

Bilder och film som lovat!!





Jag skriver inte så mycket mer utan har ni frågor eller vill veta något så ta och skriv en kommentar.


Vi hade en riktigt rolig kväll med en massa kladdigt nagellack!


Skoj att mina barn är bättre än mig på detta!!


Detta var mina försök, märkte att vissa nagellack var lättare att arbeta med än andra.



Stallet hann vi oxå med .... Min prins var väldigt härligt lerig efter att ha rullat sig i den något leriga hagen... Blackan hade fortfarande spån kvar på ryggen efter att ha valt att rulla sig inne i sin box istället...


Titta noga... kom ner för att göra mina naglar och tog en kopp kaffe med mig.. och uppenbarligen var det mer än jag som var sugna på kaffe....


Min prins var gossugen.... han såg lite generad ut när vi kom ut till stallet... Han höll just på att kissa, han tittade över axeln och vände snabbt och bestämt bort huvudet igen när han såg oss..



mina naglar..... fasen vilket krabb att göra alla tio!!
Fattar inte hur de på hinner med alla tio.. eller orkar.... men det är kul!!!

Ha nu en bra lördag kväll!

// Lindha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar