onsdag 5 oktober 2011

Skitdag!! i ordets rätta bemärkelse..

Ja, det är så jag skulle vilja benämna denna dagen!
Jag har försökt sluta med medicinerna.. Ja, de som hjälper min mage.. Kan ju berätta att det går sådär vilket jag tycker är tråkigt. Det var ju över en månad sedan min operation och det stör mig att fortfarande blir kallsvettig när jag ska gå på toa.
Idag gick jag tidigare från jobbet, måste nog förklara mig imorgon då det fanns att göra. Jag skyllde på att jag typ var över och att jag inte visste vad jag skulle göra, klart jag visste!
Jag älskar mitt jobb och ser massor jag skulle kunna pyssla med.
Men jag var tvungen att dra en nödlögn fö att få komma hel till lugnet. Jag behövde få sitta på toa och bearbeta.. Mim mage har gjort ont några dagar och jag har inte lyckats så himla bra med att hålla igång "systemet"...
Hur som helst så tyckte jag att gå hem var det ända rätta då jag antog att det skulle dra ut på tiden..
Och nu nästan fyra¡!¡! timmar på huset är jag nog på rätt väg igen.
Hanna min minsta kom in på toan och flinar åt mig och sa: -Jag visste väl att jag skulle hitta dig här, du sitter här ofta mamma...
Ja, jag kan inget annat än att hålla med henne. Och just nu känns det som det kommer vara så länge länge...
Jag måste få erkänna att jag är avundsjuk på mini.. Hon springer på toa och 2 sekunder senare ropar hon färdig... Och det ända jag får fram är wow... Mini måste vara en gummirumpa...
Men kanske är det mer töjbart när man är mindre, inte.vet jag. Men detta vet jag denna operationen har tagit bort allt vad elasticitet det fans bak på mig.... :-S
Och med detta säger jag godnatt och sov så gott!
Imorgon ska jag rida med min prins... Hoppas på bilder!!
//Lindha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar