måndag 10 oktober 2011

Arbetsro...

Det är något som saknas där jag suttit idag. Inte för att jag bryr mig att jag blir störd av mina jobbarkompisar hela tiden eller att telefonen ringer stupalöst.. Men det kan vara påsfrestande att i 95 % av fallen så måste jag avsluta för att göra något annat för att sedan gå tillbaks till det jag .... vad tusan var det nu igen... jaha... då var det borta...
Kan säga att det går åt en hel del papper att skriva på när jag sitter i receptionen på Folktandvården!!
Men vilken enorm glädje och självsäkerhet men får när man gjort ett bra jobb där..
Anledningen att jag sitter där är att Tdl jag jobbar ihop med har några dagars semester.
Skönt för honom så jag hoppas att han gör något riktigt skoj eller bara tar det lugnt...

Älgjakten är ju här igen och det betyder att jag håller hårt i mina två goa gryn som naturligtvis inte liknar älgar men tror det var förra året som en jägare sköt en joggare... Och kan man det så är alla fyrbenta djur i farozonen just nu...


Nu är det dax att börja ha täcke på mina sötnosar så de inte fryser!



Gördu??? Går det att äta???? 



Mums med hö med mycket tuggmotstånd... Tugg tugg......
Lite nanig tror jag vilar pannan mot väggen medans jag äter!!


Jaha... detta är ju jag med mina 3D glas.. varför??
Jo, det var en film som var 3D men uppenbarligen så fattade inte jag att min dator inte stöder detta...

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar