onsdag 5 oktober 2011

Trött på jobbet - Mys med Reddan!

Har varit som en zombi idag på jobbet.. detta kan ju ha att göra men när jag äntligen fick komma i säng inatt..
Gick upp ganska tididigt och satte mig på toa IGEN!! Sedan slängde jag mig i duschen det var verkligen skönt för trötta mig!
Sen var det till att väcka barnen och få upp dem ur sina sängar, inte det lättaste vill jag lova..
Väl på jobbet så har jag varit där men ändå liksom inte varit där.. Om ni fattar hur jag menar...
Klinikchefen har varit in på rummet några gånger och viskat något i mitt öra och jag har snällt nickat och svarat... för att i nästa sekund ha glömt vad tusan det var hon sa...
Men dagen har varit bra som vanligt ända skillnaden var att idag var jag tvungen att lägga lite makeup för att inte skrämma patienterna..
Något frusen har jag oxå varit men framförallt har jag varit förväntansfull....
Min Prins Reddilufs var i mitt sikte ikväll!!


Ja.... vad finns det att säga om denna ehhh... bilden. Alla vet ju att kameran lägger på minst 5 kilo bara på häcken.. eller??

Stel som en pinne var jag för jag känner ju att det är över 5 veckor sedan jag red sist.. Sen gör det ju inte saken bättre att det är lite kallt ute.. Långärmad, ridväst, fleese och en fodrad väst över... 

Herregud så fint han går.... Jag är så kär!!



Hehehe... lite mobilfix mitt i skritten.. Jag har ju hämtat musik som jag tyckte vi kunde jobba till....
Men Reddan hade andra planer... Tror inte han gillade mitt val Jack Sparrow... 


Lilla hjälpredan är i högsta hugget med grepen.. Dock är det inte min Prins denna gången som fixat jobb åt henne!




Gosiga Blackan fick stå och kolla på när Reddan och jag tog några varv... Nästa gång får det vara hennes tur att få sadel på sig.. Amanda var faktiskt lite sugen att rida..
Man slutar aldrig förvånas igentligen... nu när hon inte behöver följa med så är hon med oftare än när hon skulle vara men..
Kanske det är lite så att hon tycker att Hanna bus norpar Blackan..
Hanna och Blackan har en helt otrolig kemi och jag tror att Hanna kommer att trava innan jag hinner fatta att hon gör det.. 





Naturligtvis gräs i munnen på lilla dockan!! :)


Nu ska jag sova för jag är trött men lycklig!
Tack Leon för alla suveräna bilder du tog ikväll!! 


// Lindha

1 kommentar:

  1. Det är verkligen kul att se att du trivs med livet Linda :-)

    SvaraRadera