söndag 9 oktober 2011

Hemma igen.



Vilken helg det har varit...
Helt ärligt vet jag inte riktigt hur jag ska formulera så det att det blir rätt..
Men jag får göra som vanligt och skriva vad som kommer till mig.
Det första jag vill göra är att säga ett stort innerligt Tack till Lena som fram tills i helgen var Sveriges nagelterapute skola och akzent direct.
Det var tack vare henne som jag orkade och ville ta upp naglar igen efter att mitt företag gått i konkurs.
Lena trodde på mig och min kunskap så hon ville att jag skulle vara lärare för hennes märke istället.
Idag är jag så otroligt glad för ALLT Lena och hennes familj gjort för mig.
Men en ny era är här nu. Lena är inte längre Akzent Direct på papper, det är nu nya ägare med stora visioner för företaget. Jag kunde höra på Lena att hon ville att vi skulle känna som henne för de nya.. Men reaktionerna var många runt bordet när hon släppte bomben. Men dagen efter när man fått samla sina tankar så satt vi oss då vid bordet igår för att få träffa de nya ägarna, G & P de var nog mer nervösa att få träffa oss än vi att få träffa dem.
Väldigt trevliga var min första tanke.
Så nu får vi då se hur det blir. Men så här är det, Lena tror på dem. Jag tror på Lena vilket då innebär att jag tror på dem oxå!
Men Lena, du kommer alltid vara akzent direct för mig!!
Tack för att du är en sådan inspirationskälla!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar